U kunt zich hier opgeven voor het toerschaatsen bij de Diemer IJsclub voor het komende winterseizoen. Na het versturen van de gegevens zullen wij voor U een schaats-abonnement aanvragen. U verplicht zich hierbij ook tot het voldoen van de kosten voor het toerschaatsen. Hiertoe ontvangt U een nota na inschrijving.

Voor dit toerschaatsuur zijn zijn een beperkt aantal abonnementen beschikbaar, het is mogelijk dat dit uur vol raakt.

Stuur de volgende gegevens naar ledenadministratie@diemerijsclub om U op te geven voor het toerschaatsen op maandagavond:

- Voornaam en Achternaam
- Geboortedatum
- Adres, postcode en plaatsnaam
- telefoonnummer + evt 2e nummer
- email adres + evt 2e emailadres

- Keuze abonnement; Junior (tot 18 jaar), Senior (18 tot 65 jaar), Veteraan (65+)

- Keuze lidmaatschap; Individueel lidmaatschap (€7,50 vanaf 18 jaar), Individueel jeugdlidmaatschap (€5,00 per kind tot 18 jaar), Gezinslidmaatschap (€12,50 voor ouders en kinderen t/m 18) of Reeds lid via ander gezinslid